divendres, 2 de març del 2007

JUGUEM DIUMENGE

Molt bon dia

Aquesta setmana juguem el diumenge a les 12.00 hores a un pati interior del carrer del Mar. El rival serà el Memphis.es Carmelites. Aquest equip ens va sorprendre a casa en el partit de la primera volta (63-66) i es de suposar que tenen marcat al calendari aquest partit com un dels més importants per a ells i aixímateix que ens passaran per a sobre.

Ja sabem que és una pista infame, que juguem en diumenge i que per la seva forma de jugar són un equip força incòmode. Però jo crec que molts de nosaltres hem jugat tota la vida en pistes tan dolentes o pitjors, que el diumenge farà un dia radiant i que carall, que jugant amb el nostre ritme i personalitat no hi ha incomoditat que valgui.

En fi, us deixo les estadístiques de com va anar el partit de la primera volta.
(feu clic a sobre la imatge per veure les estadístiques del partit)
Pel que fa a les estadístiques del darrer partit jugat (contra el Bàsquet Lloreda a casa), lamentablement no podem penjar les estadístiques ja que encara no m'han arribat
Gràcies i Força Kortatu

3 comentaris:

Olga ha dit...

Solo somentaros que hoy es el cumpleaños del Mister y que este domingo le teneis que regalar la victoria contra los carmelitas (que hay más de uno que merece perder!!! que rabia me dan!!!)

MOLTES FELICITATS QUIMETO!!!

ivan ha dit...

FELICIDADES QUIM Y POR MUCHOS MAS
ablando del partido del sabado yo creo q nos falto un poco de defensa en general pero creo q no nos podemos sentir mal con nosotros mismos ya q no lo hicimos mal del todo y creo q semana a semana vamos coguiendo ritmo y jugando mejor q eso es lo importante. un saludo a todos.
!!!FELICIDADES QUIM¡¡¡¡¡

Quim 12 ha dit...

Muchísimas gracias, Iván

La verdad es que fué un partido de lo más extraño. Estoy convencido que ha habido partidos en que hemos defendido peor y no nos han metido más de 80 puntos. Tampoco se puede decir que jugaran muy rápido. Más bien me inclino a pensar que el acierto que tuvieron contra nosotros tardará mucho tiempo antes de que lo vuelvan a tener. A ver si nos podemos resarcir este domingo.

Un abrazo

Quim